İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinin doqquz aylıq fəaliyyəti müzakirə olunub
İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyində (Agentlik) qurumun 2019-cu ilin yanvar-sentyabr aylarındakı fəaliyyətinin nəticələrinə həsr olunmuş iclas keçirilib.
Agentliyin İdarə Heyətinin sədri Zaur Əliyevin rəhbərliyi ilə keçirilən iclasda icbari tibbi sığortanın tətbiq olunduğu pilot tibb müəssisələrinin (Mingəçevir şəhər, Yevlax və Ağdaş rayon Mərkəzi Xəstəxanaları) fəaliyyətlərinə dair statistik göstəricilər, sistemin ölkə üzrə tətbiqinə hazırlıq prosesi müzakirə edilib və quruma daxil olan vətəndaş müraciətlərinin mövzular və cavablandırılması üzrə bölgüsünə dair təqdimat dinlənilib.
Pilot tibb müəssisələrinin fəaliyyətləri üzrə göstəricilərə gəldikdə qeyd olunmalıdır ki, cari ilin ilk doqquz ayı ərzində xəstəxanalara 430926 müraciət daxil olub. Onların 271066-sı (62.9%) ambulator, 16713-ü (3.9%) stasionar və 102340-ı (23.7%) laboratoriya xidmətləri, 40776-sı (9.5%) isə təcili və təxirəsalınmaz tibbi yardım almaq üçün edilən müraciətlərdir. Həyati vacib-dəyəri yüksək olan xidmətlər üzrə edilən müraciətlərin sayı isə 31 olub. Ümumilikdə sözügedən tibb müəssisələri tərəfindən vətəndaşlara 1711331 sayda müxtəlif tibbi xidmət göstərilib. İcbari tibbi sığortanın baza zərfi çərçivəsində 7428 sayda cərrahi əməliyyat icra olunub.
Hesabat dövrü ərzində Agentliyə daxil olan 2379 vətəndaş müraciəti qanunvericiliyin tələblərinə uyğun şəkildə cavablandırılıb. Agentliyin rəhbərliyi tərəfindən 18, vəzifəli şəxsləri tərəfindən 175 olmaqla ümumilikdə 193 vətəndaş qəbul edilib.
Qeyd olunan dövr ərzində qurumun sosial şəbəkələrdəki səhifələrinə isə 716 vətəndaş müraciəti daxil olub. Müraciətlər dərhal cavablandırılıb və ya operativ şəkildə cavablandırılmanı təmin etmək üçün aidiyyəti struktur bölmələrə yönləndirilib.
Kütləvi informasiya vasitələri tərəfindən 9 ay ərzində 175 sayda informasiya sorğusu daxil olub. Bütün sorğuların cavablandırılması təmin olunub.
İclasın sonunda Agentliyin, qurumun tabeliyində olan struktur bölmələrin və tibb müəssisələrinin fəaliyyətlərinin təkmilləşdirilməsinə, vətəndaş məmnunluğunun daha da artırılmasına dair təklif və tövsiyələr dinlənilib, müvafiq istiqamətlər üzrə işlərin təşkili ilə bağlı tapşırıq və qərarlar verilib.