Avropanın texnologiya nəhəngləri üçün geniş əhatəli qaydaları işə düşür
Google, Facebook, TikTok və Avropada fəaliyyət göstərən digər böyük texnoloji şirkətlər insanların internetdə "qarşılaşdıqları şeyləri" təmizləmək üçün ən genişmiqyaslı səylərdən biri ilə üzləşirlər.
Avropa İttifaqının yeni rəqəmsal qaydalarının ilk mərhələsi bu həftə qüvvəyə minəcək.
Rəqəmsal Xidmətlər Aktı texnoloji nəhənglərlə mübarizə aparan 27 ölkənin bloku tərəfindən hazırlanmış texnoloji yönümlü qaydaların bir hissəsidir.
Cümə günündən etibarən qüvvəyə minəcək qanun istifadəçilərin onlayn təhlükəsizliyini təmin etmək və qeyri-qanuni və zərərli məzmunun yayılmasının qarşısını almaq üçün nəzərdə tutulub. Həmçinin avropalıların şəxsi həyatın toxunulmazlığı və ifadə azadlığı kimi əsas hüquqlarını qorumaq məqsədi daşıyır.
Tələblərə əməl etmədikləri təqdirdə milyardlarla dollar cərimə ilə üzləşə biləcək bəzi onlayn platformalar artıq dəyişikliklər edir.
Facebook, TikTok, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest və Snapchat təsirə məruz qalan platformalar arasındadır.
Amazon, Booking.com, Çində Alibaba AliExpress və Almaniyada Zalando da yeni qanuna görə məsuliyyət daşıyır.
Avropalılara rəqəmsal xidmətlər təqdim edən hər bir müəssisə, nəticədə Rəqəmsal Xidmətlər Qanununa əməl etməli olacaq.
Lakin daha kiçik platformalar ən böyük platformalardan daha az öhdəliklərlə üzləşəcək və növbəyə çıxmaq üçün daha altı ay vaxtları olacaq.