“Saloğlu”dan aldığım stulların rəngi töküldü, qaytarmırlar – ŞİKAYƏT+AÇIQLAMA


Binəqədi rayonu, Biləcəri qəsəbəsi, Mehdi Hüseyinzade 3 ünvanında yaşayan Ema Rəfiyeva "Saloğlu" şirkətindən narazıdır.


AFN.az-a müaricət edən şikayətçi bildirir ki, təxminən 8 ay əvvəl "Saloğlu"dan stullar alıb: "Ondan əvvəl o firmanın divanını, çarpayısını almışdım, razı qalmışdım. Amma stullar deffektli çıxdı. Belə ki, 4-5 ay istifadədən sonra stulların ayağında olan rəng tökülməyə başladı. Stullar qaradır, rəng töküldükcə yeri ağarırdı. Zəng etdim firmaya, gəldilər evdə stulların ayağına lak kimi kley çəkdi, yamaq vurdu, bir sözlə. Usta getdikdən 2-3 ay sonra yenə eyni proses təkrarlandı. İki dəfə zəng etdim usta göndərmədilər, sonra gördülər ki, təkidlə tələb edirəm, usta gəldi stulları apardı. Hətta stulların birinin oturacağı da laxlayırdı. 6 stul almışdım, 4-nü apardı, 2-si qaldı, dedi gəlib evdə düzəldəcəm. İndi gətirib yenidən həmin stulları vermək istəyirlər, birinci halda olduğu kimi rəngləyib geri gətiriblər. Halbuki mən stulların dəyişdirilməsini tələb edirəm. Hansı ki, mənə verdikləri zəmanət haqqında sənəddə də göstərilir ki, zavod tərəfindən yol verilən deffekt aşkarlanarsa, məhsul dəyişdiriləcək".
Şikayətçinin sözlərinə görə, alınan stullar bu müddət ərzində çox işlənməyib də: “Evimdə 6 dənə də əvvəldən stul var. Hər bir azərbaycanlı kimi, mən də köhnəni qoyub, təzəni işlətmədim. Təzələri saxladım qonaq-qara üçün, köhnələri işlətdim. Usta özü də gələndə gördü ki, çox işlədilməyib, təptəzə qalıb”.
E.Rəfiyeva qeyd edib ki, firma tərəfindən verilən zəmanət müddəti bir neçə aydan sonra bitəcək, ona görə də müvəqqəti rənglənmiş stulları götürmək fikri yoxdur: "İstehsaldan problemli olan stulları rəngləyib mənə qaytarırlar. Mən stulları götürmürəm, təkid edirlər ki, götür, bax, narazı qalsan həll edərik. Amma mən bilirəm ki, sonra götürməyəcəklər, heç gəlib təmir də etməyəcəklər. Zəmanət bitəndən sonra ümumiyyətlə, şikayətimizə baxmayacaqlar".
Qeyd edilənlərlə bağlı "Saloğlu" şirkətinin servis müdiri Xəyyam Mikayılzadə AFN.az-a bildirdi ki, satılan məhsulda deffekt olmayıb: "Saxlanma şəraiti ilə əlaqədar müəyyən problemlər yaranıb. Ema xanım bizim daimi müştərimiz olduğu üçün müştəri məmnuniyyətini təmin etmək məqsədilə stulların hansından şikayətçidirsə, onu da götürüb təmir etmişik. İndi müştəri stulları nəinki qəbul etmir, heç baxmaq da istəmir ki, vəziyyət necədir. Müştəriyə təklif edirik ki, evdə qalan stulları harda istəyir aparıb yoxlatsın, görsün ki, keyfiyyəti necədir, sonra hara istəsə şikayət edə bilər. Stul bir-birinə dəyib cızıla da bilər, bu o demək deyil ki, deffektlidir".






AFN.az
Redaksiyamızla əlaqə: tel; 070 372 99 90, E-mail:office@afn.az




menyu
menyu